Hodnocení obchodu
výborné
V Kulině nic není problém, poradí, ochotně komunikují, snaží se. Mohu jen doporučit.
Rychlost
Operativnost
Komunikativnost
Velice doporučuji. Zboží přišlo hned druhý den po zaplacení. Perfektně zabalené.
Zboží kvalitní, dobré značky, díky tomu je dražší.
Očekával bych podrobnější popis zařízení a detaily obsluhy. Původně jsem myslel, že automat je na zrnkovou kávu!!! Kapsle s možností samostatného objednání jsou velmi drahé!
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Důkladně jsme prověřili danou situace. V popise produktu je několikrát uvedeno, že se jedná o kapslový kávovar.
Obáváme se, že v této situaci nešlo více udělat.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina
skvělý sortiment kvalitního zboží, výborný servis
Já jsem byl velice spokojen
dobrá komunikace, dobře zobrazené zboží, detailně
Kulina se mi velmi osvědčila - nabídkou, cenami, komunikací i svojí spolehlivostí. Pokud sháním nějaký konkrétní výrobek, tak právě Kulina je "číslo jedna", kam se dívám, abych si zboží objednala.
1 produkt mi prisiel poskodeny - materialova vada o ktorom eshop nevedel - na moj emial odpovedali hned, kuriera objednali dle mojich poziadaviek a zbozi si vyzvedol. Cakam na dorucenie noveho.
Útrapy s dobrým koncem
Objednala jsem si mlýnky na konci listopadu, z obchodu mi vždycky slíbili, buď že se mi ozvou, nebo že mlýnky pošlu, urgovala jsem je sama třikrát, ze strany obchodu mi vadila hlavně neinformovanost. Mlýnky dorazily v první polovině ledna, ale byly vadné, v této cenové kategorii mi vady přišly opravdu nepřijatelné. Kontaktovalo mne reklamační oddělení, domluvili jsme si den svozu, ale v domluvený den přepravní společnost nedorazila. Ozvali se mi o den později. Poté již reklamace proběhla rychle. Po skoro dvou měsících od objednávky, po několika telefonátech, emailech a dvojím vyzvedávání jsem obdržela mlýnky.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
V době objednání nebyl produkt z Vaší objednávky skladem, ale na webu na to pečlivě upozorňujeme. Produkty dostupné ihned jsou označené zeleně "skladem". V opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je k nám na cestě.
Důkladně jsme prověřili i průběh zpracování objednávky a náš zákaznický servis s Vámi třikrát komunikoval.
Snažíme se, aby reklamace byla vyřízena vždy v co nejkratší době. Bohužel při svozové přepravě nastala chyba na straně dopravce, z tohoto důvodu došlo ke zpoždění.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný den!
Vaše Kulina
Odlehlost prodejny/výdejního místa z vnitřní Prahy.
solidní