Hodnocení obchodu
Objednali jsme formu na bábovku, kterou obchod neměl na skladě, a klidně si nechal zaplatit peníze a dodatečně na telefonický dotaz nám sdělili, že formy jsou objednány z USA a pravděpodobně do Vánoc nepřijdou. Normální je, že obchod, když nemá zboží, napíše, že je nedostupné. V Kulině jinak nešlo zboží objednat, než ho zaplatit.
Rychlé doručení
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme. Mrzí nás, že Váš nákup neproběhl hladce.
Důkladně jsme prověřili zpracování Vaší objednávky a produkty, které jste si vybrala, opravdu nebyly v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Ihned dostupné položky jsou označené zeleně „skladem“. V opačném případě uvádíme přibližný termín dodání nebo počet kusů, který je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Náš zákaznický servis pro Vás bohužel nemohl v dané chvíli víc udělat, zboží bylo opravdu na cestě od dodavatele a nemohli jsme to urychlit.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že Vaší příští objednávku vyřídíme bezchybně.
Vaše Kulina
Komunikace = 0. O stavu zakázky žádná informace. Obávám se, že jsem naletěl podvodníkům...
Petr Formánek
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou zpracujeme. Je nám líto, že máte takovou zkušenost.
V době objednání nebyl produkt z Vaší objednávky skladem, ale na webu na to pečlivě upozorňujeme. Produkty dostupné ihned jsou označené zeleně "skladem". V opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je k nám na cestě.
Důkladně jsme prověřili i průběh zpracování objednávky a náš zákaznický servis s Vámi dvakrát komunikoval.
Produkt, na který jste čekal, právě naskladňujeme a do Vánoc bude u Vás.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejeme krásný předvánoční čas!
Vaše Kulina
Přesně před 3 týdny jsem si objednal 2 výrobky za celkem 3tis, obě položky byly v okamžiku nákupu skladem, zaplatil jsem kartou. Dodnes zboží nemám, na lince 800 mi 2x řekli, že “zboží je na cestě od dodavatele“. Mezitím jsem ale dostal 10(!) rekl.sdělení mailem. Chápu, že jsou Vánoce, přesto mi to nepříjde ok.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat.
Pečlivě jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Jeden z produktů, který jste si vybral, opravdu v době objednání nebyl skladem. Snažíme se na to s velkým důrazem na našem webu upozorňovat. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“, v opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo počet kusů, který je na cestě od dodavatele.
A ještě pár dní po přijetí objednávky jsme Vás znovu informovali o chybějící položce emailem.
Náš zákaznický servis Vám dával pravdivou informaci. Zboží bylo na cestě k nám a nemohli jsme to urychlit.
Produkt z Vaší objednávky, na který se čekalo, právě naskladňujeme a věříme, že Vaší objednávku do Vánoc doručíme.
Co se týče obchodních sdělení, z odebírání našich newsletterů se můžete odhlásit.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že i přes tuto zkušenost si v Kulině brzy vyberete další krásné produkty z našeho sortimentu.
Vaše Kulina
Dne 24.11. jsem objednala dvě věci. Dnes je 16.12. a dosud balík nedorazil. Když jsem se informovala, bylo mi sděleno, že uvedené zboží nemají skladem a musí ho objednat. Mám takový dojem, že zboží bylo na webu prezentováno, jako skladem, ale hádat se samozřejmě nebudu.. Tak snad dorazí ještě letos :-D
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme a je nám líto, že Váš nákup neproběhl hladce.
Důkladně jsme prověřili jsme průběh Vaší objednávky a jeden z produktů, které jste si vybrala, opravdu nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že balíček ještě letos doručíme :-)
Vaše Kulina
vše proběhlo v pořádku
I po nekolika tydnech zbozi nedorazilo, temer nulova komunikace se zakaznikem
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat, aby se podobná situace už neopakovala.
Důkladně jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky a jeden z produktů, které jste si vybral, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem. Náš zákaznický servis Vás opět kontaktoval emailem, když jsme měli potvrzeno, že je Vámi vybrané zboží na cestě.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že Vaší příští objednávku zpracujeme bezchybně.
Vaše Kulina
Objednávka 3.12.2018
Urgence dodání 14.12.2018
Odpověď,że zboží naskladňují a dodají až zpracují dřívější objednávky.
Zda to bude do 23.12.2018 , neví.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou se zabýváme.
Prověřili jsme průběh zpracování Vaší objednávky a produkt, který jste si vybrala, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Produkt, na který čekáte, je na cestě od dodavatele. Náš zákaznický servis se Vám brzy ozve ohledně dalšího postupu.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že Vaší příští objednávku vyřídíme bezchybně.
Vaše Kulina
3.12.2018 jsem objednala zboží po 3 dnech mi přišel ,,mejl,, ze zboží není na skladu a není záruka že mi bude doručeno do vánoc. .Zboží z jiných obchodů bylo doručeno do tří dnů max do týdne ,z mé strany velké zklamání a již z Kuliny objednávat nebudu - velká neserioznost.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat.
Prověřili jsme průběh zpracování Vaší objednávky a jeden z produktů, které jste si vybrala, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Produkt, na který čekáte, je na cestě od dodavatele. Náš zákaznický servis se vám brzy ozve ohledně dalšího postupu.
Přejeme hezký předvánoční čas a věříme, že si i přes tuto zkušenost někdy v budoucnu v Kulině vyberete něco krásného do kuchyně nebo do domácnosti.
Vaše Kulina
Nemohu hodnotit neboť jsem zboží ještě neobdržela.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Prověřili jsme průběh zpracování Vaší objednávky a produkt, který jste si vybrala, nebyl v době objednání skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“ a tedy ihned k expedici. V opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele.
O tom, že zboží není ihned dostupné, jsme Vás ještě informovali emailem.
Přejeme hezký předvánoční čas!
Vaše Kulina
Zboží jsem objednala 30. 11., bylo mi sděleno, že bude expedováno 10. 12. nebo pár dní poté, dnes je 14. 12. a zatím žádná zpráva. Už začínám být nervózní, zda zboží do Vánoc dorazí. Co mi ale chodí neustále, jsou spousty dalších nabídek obchodu.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Důkladně jsme prověřili průběh zpracování Vaší objednávky. Jeden z produktů, který jste si vybrala, opravdu v době objednání nebyl skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“, v opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele. A ještě pár dní po přijetí objednávky jsme Vás znovu informovali o chybějící položce.
Produkt z Vaší objednávky, na který se čekalo, právě naskladňujeme a věříme, že ho do Vánoc doručíme.
Přejeme hezký předvánoční čas!
Vaše Kulina
Nemám co bych vytkla. Komunikace i rychlost dodání naprosto bez problémů, určitě to nebyl můj poslední nákup.
Dříve jsem nakupoval jen zde. + zajímavá nabídka, historicky byla a je i nyní - málo zboží na skladem - komunikace se zákazníkem
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Každou registrujeme a snažíme se o co nejrychlejší nápravu.
Důkladně jsme prověřili průběh zpracování Vaší poslední objednávky. Jeden z produktů v době objednání nebyl skladem. Pečlivě na to na našem webu upozorňujeme. Skladové položky jsou označené zeleně „skladem“, v opačném případě je tam přibližný termín dodání nebo kolik kusů je na cestě od dodavatele. A ještě pár dní po přijetí objednávky jsme Vás znovu informovali o chybějící položce.
V poznámce u Vaší objednávky také vidíme, že s Vámi náš zákaznický servis několikrát komunikoval telefonicky i emailem, na všem jste se dohodli a balíček se zbožím už vám dopravce doručil před několika dny.
Tento rok se potýkáme s delšími dodacími lhůtami, ale na skladovou dostupnost na webu pečlivě upozorňujeme, jak už píšeme výše.
Obáváme se, že jsme z naší strany udělali v dané chvíli maximum a je nám líto, že jste nebyl spokojen.
Věříme, že se k nám i přesto někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásných produktů do kuchyně a do domu a celý Váš nákup bude mít bezchybný průběh.
Přejeme krásný předvánoční čas
Vaše Kulina!
Obchod s velmi dlouhou dodací dobou, jen doufám, že zboží dodají.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, nad každou se zamýšlíme a neustále se snažíme zlepšovat.
V době objednání jedna položka z Vaší objednávky opravdu nebyla skladem, ale na webu na to pečlivě upozorňujeme. Produkty dostupné ihned jsou označené zeleně "skladem". V opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je k nám na cestě, nikoliv skladem.
Vaší objednávku jsme nakonec rozdělili a část objednávky Vám již přepravce doručil.
Věříme, že se k nám i přes tuto zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší široké nabídky krásný produktů do kuchyně nebo domácnosti.
Přejme krásný předvánoční čas
Vaše Kulina!
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každou registrujeme a snažíme se o nápravu.
V rámci našich marketingových sdělení opravdu nelžeme. Pokud dáváme slevy, tak opravdové a když je u produktu uvedená 40 % sleva, cena po slevě tomu odpovídá.
Nabízíme i zboží, které není skladem, na webu na to ale vždy pečlivě upozorňujeme. Ihned dostupné produkty jsou označené zeleně "skladem", v opačném případě je uvedená přibližná doba dodání nebo počet kusů, který je na cestě od dodavatele. Nabízíme zboží prémiových světových značek a dodávky často trvají i několik týdnů.
Věříme, že se k nám i přes tuto negativní zkušenost někdy vrátíte a vyberete si z naší nabídky krásných produktů do kuchyně a domácnosti.
Přejeme krásný předvánoční čas
Vaše Kulina!
Ma můj mail jste mně odpověděli, chápu, že může zboží nebýt skladem, věřím, že zboží dostanu . Hezké svátky.