Samozavlažovací květináč, bílá, keramika, Eva Solo
Kód: ES568168Související produkty
Detailní popis produktu
Pěstování bylinek během celého roku doma v kuchyni nebylo nikdy jednodušší. Důmyslný samozavlažovací květináč/obal pojme až tři květináče standardní velikosti.
Na dně květináče se nachází plastová podložka s kapilární vložkou, která do sebe průběžně absorbuje vodu, ktorou do květináče nalijete. Na ni stačí umístit květináčky s bylinkami, které si budou brát vodu dle potřeby.
Do keramického obalu je možné nalít až 500 ml vody, takže můžete jet o víkendech nebo svátcích pryč, aniž byste se báli o své rostliny. Ideální pro čerstvé bylinky, můžete ho samozřejmě použít i pro jiné rostliny.
- Ozdobný květináč/obal je vyrobený z keramiky
- Pomáhá udržet optimální podmínky pro růst vašich bylinek
- Vodu jednoduša nalijete dovnitř květináče
- Prostřednictvím kapilární vložky si rostlina vezme tolik vody, kolik potřebuje
- Snadná údržba a čištění, obal a plastovou podložku lze mýt v myčce nádobí
- Vítěz ceny Red Dot Design Award 2019
Doplňkové parametry
Kategorie: | Květináče a truhlíky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 2.04 kg |
Barva: | Bílá |
Materiál: | Keramika |
Počet kusů: | 1 ks |
Typ produktu: | Květináč |
Margin: | B |
K překladu: | CZ AUTO |
Výrobce: | Eva Solo |
Margin-category: | A |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
✓ Inovativní značka |
Čisté linie, kvalita a funkční design, to je značka Eva Solo, jejíž zárodky spatřily světlo světa v 50. letech minulého století. Za tu dobu se může pyšnit mnoha prestižními designovými cenami, několika označeními za „soudobou klasiku“, a především spoustou příznivců po celém světě.
Již řadu let přináší dánská značka Eva Solo na trh výrobky charakteristické jednoduchým, ale stylovým designem. Jako jedna z nejznámějších zástupkyň tzv. skandinávského stylu se řídí nejen principem čistých linií, ale i snahou o inovativní řešení. Svůj díl na tom má i spolupráce s řadou světových designérů, kteří pod křídly značky vytvářejí nejen stylové doplňky interiéru, ale i nádobí, kulinářské potřeby či vybavení na outdoor (např. jedinečné termosky a termohrnky či láhve na pití). Výsledkem je množství prestižních cen a neustávající zájem milovníků kvalitního designu po celém světě.