Vrácení zboží a reklamace

1. V jakých situacích postup použijete

Vrácení – odstoupení od smlouvy

  • Zboží Vám nevyhovuje a přejete si ho vrátit.


Reklamace

  • Zboží se poškodilo během přepravy.
  • V zásilce něco chybělo.
  • Chcete zboží reklamovat v záruční době.

2. Co můžete očekávat

  • Zpětná doprava je vždy zdarma.
  • Na odstoupení od smlouvy máte u nás 100 dnů.
  • Reklamace vyřizujeme svižně, nejpozději do 30 dnů od přijetí.
  • Při odstoupení od smlouvy Vám peníze vrátíme do 14 dnů.

3. Jak na to

  • Požadavek na vrácení či reklamaci zadejte přes online formuláře níže.
  • Zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození.
  • Vyberte si způsob vrácení (možnosti najdete zde) a zboží nám zašlete.
  • O stavu zpracování Vás budeme průběžně informovat.

Prosíme vyplňte online formulář pro žádost o vrácení zboží nebo reklamaci:

 

Vyberte si způsob vrácení

DPD

Svoz kurýrem DPD nebo předání na výdejním místě DPD Pickup


  • Objednejte si zpětný svoz online zde.
  • Přepravní štítek při vyzvednutí na adrese přiveze kurýr.
  • Při předání na výdejním místě DPD, na balík nalepte štítek, který obdržíte emailem po vyplnění formuláře.
Zásilkovna

Zásilkovna


  • Balík přineste na jakékoliv podací místo (seznam naleznete zde) a obsluze sdělte kód 92771537.
  • Adresní štítek na balík vytiskne obsluha na výdejním místě.
Kulina prodejny a showroom

Kulina prodejny a showroom


doprava

Libovolným dopravcem


  • Účtenku za dopravu nám zašlete na info@kulina.cz, dopravné vám proplatíme.
  • Balík zašlete libovolným způsobem na adresu:

    KULINA Group a.s.
    Skladový areál VOLTA REAL
    Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
doprava

Pro nadrozměrné produkty nad 30 kg/60 cm


Nenašli jste, co jste hledali?
Vše o nákupu na KULINA