1. V jakých situacích postup použijete
Vrácení – odstoupení od smlouvy
- Zboží Vám nevyhovuje a přejete si ho vrátit.
Reklamace
- Zboží se poškodilo během přepravy.
- V zásilce něco chybělo.
- Chcete zboží reklamovat v záruční době.
2. Co můžete očekávat
- Zpětná doprava je vždy zdarma.
- Na odstoupení od smlouvy máte u nás 100 dnů.
- Reklamace vyřizujeme svižně, nejpozději do 30 dnů od přijetí.
- Při odstoupení od smlouvy Vám peníze vrátíme do 14 dnů.
3. Jak na to
- Požadavek na vrácení či reklamaci zadejte přes online formuláře níže.
- Zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození.
- Vyberte si způsob vrácení (možnosti najdete zde) a zboží nám zašlete.
- O stavu zpracování Vás budeme průběžně informovat.
Prosíme vyplňte online formulář pro žádost o vrácení zboží nebo reklamaci:
Vyberte si způsob vrácení
Svoz kurýrem DPD nebo předání na výdejním místě DPD Pickup
- Objednejte si zpětný svoz online zde.
- Přepravní štítek při vyzvednutí na adrese přiveze kurýr.
- Při předání na výdejním místě DPD, na balík nalepte štítek, který obdržíte emailem po vyplnění formuláře.
Zásilkovna
- Balík přineste na jakékoliv podací místo (seznam naleznete zde) a obsluze sdělte kód 92771537.
- Adresní štítek na balík vytiskne obsluha na výdejním místě.
Kulina prodejny a showroom
- Vrácení i reklamaci můžete vyřešit na kterékoli z našich prodejen.
Libovolným dopravcem
- Účtenku za dopravu nám zašlete na info@kulina.cz, dopravné vám proplatíme.
- Balík zašlete libovolným způsobem na adresu:
KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
Pro nadrozměrné produkty nad 30 kg/60 cm
- Kontaktujte náš zákaznický tým:
info@kulina.cz
Nenašli jste, co jste hledali?
Vše o nákupu na KULINA